-->

Pilates & Yoga Issue!

By Maria Paps - Πέμπτη, Ιουνίου 19, 2014

Τον τελευταίο καιρό είμαι σε αναζήτηση μεθόδων γυμναστικής που σε συνδυασμό με κάποια σχετική διατροφή θα μπορέσω να χάσω τα κιλά που μου έμειναν από 2 απανωτές εγκυμοσύνες! Η αλήθεια είναι ότι το σώμα μου είναι υπό κατάρρευση. Δεν είναι τόσα τα κιλά - έχω επιπλέον 5-6 κιλά- είναι ότι αισθάνομαι αδύναμη και ότι δεν έχω καθόλου σωματική δύναμη. Αισθάνομαι "βαριά". Έχω καταλήξει λοιπόν ότι 2 είδη με ενδιαφέρουν να κάνω ώστε να μπορέσω να έρθω σε μια ισορροπία (θέλω να πιστεύω). Η yoga (που έχω ξανακάνει όχι όμως αρκετά για να δω κάποια αποτελέσματα) και το Pilates. Δεν είμαι και πολύ σίγουρη ότι έχω αποφασίσει, οπότε και έκανα μια έρευνα στο ιντερνέτ για να δω τι προσφέρει το ένα είδος και τι το άλλο.  


Καρδιά


Yoga:  Hatha yoga προσφέρει μικρή ενδυνάμωση για την καρδιά, η power yoga είναι λίγο πιο καλή στο να επιτυγχάνει περισσότερο αεροδυναμική άσκηση.

Pilates: Αισθάνεσαι τους μύες να «καίνε» με κάποιες συγκεκριμένες ασκήσεις αλλά η καρδιά δεν νιώθει την ένταση της άσκησης. Σε ένα τμήμα αρχαρίων η αεροβική άσκηση είναι ελάχιστη σχεδόν όσο ένα απλό περπάτημα. Σε προχωρημένο τμήμα  οι καρδιακοί παλμοί  και η ένταση είναι ανάλογης ενός γρήγορου περπατήματος.  

Απώλεια Βάρους  

Yoga: Mε 50’ hatha yoga «καίγονται» περίπου 145 θερμίδες, με power yoga «καίγονται» περίπου  250 θερμίδες . Σε περίπτωση που ο στόχος είναι η απώλεια βάρους τότε οι ειδικοί προτείνουν να γίνεται και μια πιο έντονη δραστηριότητα παράλληλα όπως έντονο περπάτημα  (50’ περπάτημα  μείον 550 θερμίδες) . Μια μελέτη έδειξε ότι άνθρωποι που έκαναn yoga συχνά νεότεροι δεν πήραν βάρος όταν μπήκαν στην μέση ηλικία.

Pilates: Με 50’ σε επίπεδο αρχαρίων η καύση των θερμίδων είναι περίπου 175 ενώ σε ένα προχωρημένο μάθημα η καύση είναι περίπου 255-375. Για  απώλεια βάρους θα πρέπει να γίνει εντατική παρακολούθηση 45’ με 60’ μαθημάτων σε επίπεδο προχωρημένο 4 φορές την εβδομάδα.

 Σωματική Ενδυνάμωση και ευλυγισία

Yoga: Μετά από 8 εβδομάδων εντατικής yoga οι συμμετέχοντες ανέπτυξαν την σωματική τους ευλυγισία κατά 24%. 

Pilates: το Pilates ενδυναμώνει τους κοιλιακούς μυς μέχρι και 310% και είναι πιο αποτελεσματικό στο να σφίγγει και να γυμνάζει δύσκολα σημεία. Μια συνολική ευλυγισία  επιτυγχάνεται επίσης στους γλουτούς, την πλάτη και τους δικέφαλους του ποδιού.

Επιπλέον οφέλη

Yoga: Με την yoga επιτυγχάνεται εσωτερική ηρεμία. Μετά από ένα μάθημα yogas τα επίπεδα της κορτιζόλης (ορμόνη στρες) είναι στα χαμηλότερα  επίπεδα. Μπορεί επίσης να μειώσει την ένταση και την συχνότητα  των εξάψεων κατά 30%. Επίσης ανακουφίζει  από πόνους της πλάτης και την αρθρίτιδα σε σχέση με τις υπόλοιπες ασκήσεις.

Pilates: Δεν μακραίνει τους μυς τους σώματος όπως υποστηρίζουν κάποιοι.  Οι μύες δεν μπορούν μεγαλώσουν ή να μακρύνουν αλλά η πλάτη και οι κοιλιακοί σε συνδυασμό με την ευλυγισία, βοηθάνε στην βελτίωση της στάσης του σώματος δίνοντας την εντύπωση ενός πιο ψηλού και λεπτού σώματος.   

  
Με βλέπω για P i l a t e s !!! Επειδή χρόνος για πήγαινε έλα δεν υπάρχει βρήκα online βίντεο ασκήσεων (youtube)….


Ξεκινάω…!

Η πηγή των παραπάνω πληροφοριών είναι από το www.oprah.com με ελεύθερη μετάφραση από εμένα!


  • Share:

You Might Also Like

3 comments

  1. καλή αρχή! εχω προσπαθήσει στο παρελθόν να γυμναστώ και εγώ με αυτά τα dvd's αλλά μάταια! γι αυτο πρέπει λεω να κοιτάξω για κάτι πιο..δεσμευτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαχη ελπιζω να αποδώσει γιατι χρονος και χρημα δεν υπαρχουν!!!! :)

      Διαγραφή
  2. Η γυμναστική είναι ένα θέμα. Με ένα πρόγραμμα γεμάτο και υποχρεώσεις στο φουλ, δύσκολα μπορώ να το βάλω στην ατζέντα μου. Η yoga ήταν κάτι που έκανα παλιότερα και πραγματικά με ηρεμούσε και με χαλάρωνε. Τώρα έχω χρόνο μόνο για περπάτημα...Καλή συνέχεια και δύναμη Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

happy to read message from you