"Παιχνίδια" Πείνας!

Τρίτη, Μαρτίου 24, 2015

Εδώ και δυο εικοσιτετράωρα είμαι σε διατροφή. Κοινώς σε δίαιτα. Δύσκολο πράμα. Ειδικά η αρχή που το χέρι τρέμει από την στέρηση όταν σε απόσταση αναπνοής βρίσκεται η τηγανιτή πατάτα. Και η ζάχαρη, και η σοκολάτα και τα μακαρόνια και το ψωμί..και..και πολλά άλλα.

Η απόφαση όμως πάρθηκε και πίσω δεν κάνω αυτή την φορά. Ήθελα τον χρόνο μου να το εμπεδώσω ότι πρέπει να μπω σε ένα πρόγραμμα πριν τα πράγματα ξεφύγουν και γίνουν ασυμμάζευτα. Την διατροφή λοιπόν δεν την κάνω αυθαίρετα από μόνη μου. Με παρακολουθούν μια φορά την εβδομάδα έτσι ώστε να έχω εικόνα πόσο αποτελεσματική είναι η διατροφή και αν χρειάζεται να αλλάξω κάτι σε αυτήν. Και αυτό είναι το σωστό. Οι δίαιτες που προτείνουν κατά καιρούς τα περιοδικά μπορεί ναι μεν να είναι αποτελεσματικές αλλά κατά πόσο είναι σωστές για τον δικό μας οργανισμό?

Βασικά πράγματα που πρέπει να κάνεις αν σκέπτεσαι να αρχίσεις δίαιτα (εννοώντας διατροφή σωστή με στόχο απώλεια κιλών και όχι θέλω να χάσω 20 κιλά σε 10 μέρες για να μπω σε εκείνο το φουστάνι-μπικίνι-παντελόνι) είναι τα εξής:

-   Εξετάσεις αίματος, για να μπορέσει ο ειδικός που θα σε αναλάβει να γνωρίζει αν έχεις κάποιο ιστορικό υγείας, π.χ θυρεοειδή ή αναιμία ή χοληστερόλη, έτσι ώστε να προσαρμόσει την δίαιτα σε σένα και όχι να προσαρμοστείς εσύ σε κάποια δίαιτα.

-   Βρες τον κατάλληλο ειδικό (συνήθως διαιτολόγο) να μπορέσεις να συνεργαστείς μαζί του και να ακούει αυτά που θα του λες και το αντίστροφο. Να στο πω και αλλιώς …θα σου κάνει και ψυχοθεραπεία. Μες στην μουρμούρα θα είσαι…στην αρχή.

-  Ξεφορτώσου οτιδήποτε υπάρχει στο σπίτι και παραπέμπει σε ΚΙΛΑ! (όχι δεν εννοώ πέταξε των παιδιών τα καλούδια, δεν κάνουν αυτά δίαιτα. Μιλάω για τις 3 σοκολάτες που έχεις κρύψει στο πίσω μέρος του ντουλαπιού και όταν τις κοιτάς μοιάζεις χειρότερα και από το Gollum στο Lord of the Rings που έλεγε my Precious!!!)

-  Εφοδίασε το ψυγείο με τρόφιμα που θα είναι από εδώ και στο εξής η νέα σου διατροφική συνήθεια.

-   Μόλις περάσει το δύσκολο διάστημα προσαρμογής από την δίαιτα και έχεις μπει σε ένα πρόγραμμα (κυρίως έχεις κόψει την κλάψα ότι πεινάς, παίρνει περίπου 10 μέρες) γίνε συνδρομήτρια σε ένα γυμναστήριο κοντά σου. (Εννοώντας συνδρομήτρια = πηγαίνω όντως στο γυμναστήριο και ασκούμαι)

Εγώ βρίσκομαι στην μέρα νούμερο 2. Οπότε θεωρείστε ότι είμαι στην φάση της κλάψας. Στόχος μου είναι η απώλεια των 10-12 κιλών. Δεν έχω σύντομο περιορισμό χρονικό, οπότε μέχρι την κρίσιμη στιγμή του καλοκαιριού (βλέπε Ιούλιο) θεωρώ ότι έχω τον απαιτούμενο χρόνο να χάσω τα επιπλέον κιλά χωρίς δράματα, ψυχοφάρμακα και αιματοχυσίες J

Το μεσημεριανό μου! Μπιφτεκάκια (χωρίς ψωμί) με καρότο και μυρωδικά, μπρόκολο ψητό με σκορδάκι στο φούρνο με επίσης ψητά μανιτάρια.

Not bad!huh?



  


You Might Also Like

7 comments

  1. Μαρία κράτα γερά ! Ξεκινάς με το σωστό τρόπο ΚΑΙ μας ενημερώνεις κιόλας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπομονή και επιμονή Μαρία! μια χαρά θα τα καταφέρεις! Καλή αρχή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το χεις μαρια .. το χεις.... Εγω μαζί σου.... Συνδρομιτρια δεν εγινα σε γυμναστήριο.. αλλα κάνω γυμναστηριο το σαλόνι μου!! Σε λίγο θα ψάχνω βιντεάκια της Νταρίλη (που τη θυμηθηκα) στο youtube!! keep going girl και εγω μαζί σου (και εγω 10 κιλάκια τα θελω να τα χασω!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είμαι στην αντίστοιχη φάση Μαρία, ένα βήμα πριν την διατροφή πάντως και σε καταλαβαίνω απόλυτα. Δύναμη και υπομονή, όλα στο μυαλό μας είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κορίτσια!!!! σας ευχαριστώ για την εμψύχωση! Πάει καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλη επιτυχία. Προσπάθησε να υιοθετησεις υγιεινές επιλογές στη διατροφή σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή αρχή Μαρία μου!!! Ξεκίνησες δυναμικά και κυριως .. αποφασιστικα! Θα τα καταφέρεις γιατί ΜΠΟΡΕΙΣ! Θελω να σε ακουλουθησω και εγω..δεν το αποφασιζω και κανω και πισωγυρισματα καθε φορά που κατι παω να κανω! :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή

happy to read message from you

Subscribe